atkinsattila 2009.02.24. 19:10

16.nap

Reggel minden a megszokott módon indult,2 db virslivel.Ma fejtágításon voltam a cégtől,ígyhát azt csináltam délelőtt amit akartam és tízóraim hehe egy db bounty csoki volt.Magad uram ha szolgád nincsen,megdöglöttem már egy csokiért!El is telt a délelőtt hamar,hát jöhet az ebéd itthol!!Csirkepörkölt nokedlivel:)Jöjjön csak meg a szójalisztem lesz itt nokedli hahaha ggrrr.Megspékelem egy kis tejföllel az 1 db pipi mell-et és kész.Ennyi.Ja bocs még egy kanál körömpörköltet is belenyomattam csak az ize kedviér:))))))))Majd kiesnek a szemeim de meg kell állnom,azt olvasom atkins-tól:REGGELIZZ ÚGY ,MINT EGY CSÁSZÁR!EBÉDELJ ÚGY ,MINT EGY KIRÁLY ÉS VACSORÁZZ ÚGY ,MINT EGY KOLDUS!!!!!pffffff marha jó,mikor hazaérek akkor már inkább vacsora ,mint ebéd hát legalább a hasonlat jó,mint egy koldus:D   Most meg hogy legurítottam egy fél littyó vizet nem is vagyok már éhes.Asszem reggel lesz még ennek böjtje hogy nem eszem vacsorát de sebaj.Még valami,ahogy etettem a kislányomat délután és rágás nélkül nyelte a noklit a pipihusival most gondoltam bele először mekkora ch temető egy gyerek.De lehet a fejlődésnek szüksége van a szénhidrátra.Mondjuk a MilóViki ha igaz a terhesség alatt is atkins-ozott?!Vissza a gyerekekhez a fiacskám is tömi magába a csipszcsokipogácsa variációkat.De az is igaz ha velem eszik ebédet akkor pl. nem veszi észre ha nem kap kenyeret:)Lassan úgyis fürdetés utána meg már nem megyek a konyha közelébe úgyhogy ezt a meccset megnyertem!!Sőt még ha teljesül is az igéret:p  amit a nej adott akkor lesz a csúúúúúcs ma:))))

 

A bejegyzés trackback címe:

https://atkinsdieta.blog.hu/api/trackback/id/tr89963603

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása