atkinsattila 2009.02.28. 13:46

20.nap

HÁÁÁ édes a pihenés,nincs óracsörgés reggel csak a gyerek kiabál  a fülembe:ÉBRESZTŐ,FELKELT A NAP!!!!:))))Reggeli 2 tojás,sajt,tarja.Délelőtt pakolok a garázsba,fát hordok,tüzet rakok.Víz fogy és egy kocka zserbó becsúszik.Aztán délben az ebéd borsóleves 1 tányér,és az egyik kedvencem töltött káposzta 1,5 gombóc de majd szétrobbanok már.Délután nem tudom,valami zöldséges dolgot kellene csinálni.Meglátom.Naná az élet tartogat meglepiket,pl a nagyi őzgerinc sütije képében:)Meglátogattukőket és sütött "csak egy kis süti"-t.Persze fogadkoztam a fogyi végett de nem lehet egy mamának nemet mondani ugye?4-5 szeletet meleg letoltam bruhahaha most bezzeg várhatok még pár napot mivel megbűnhődök ezért a kis kitérőért a gasztrovilágba.Naja a vacsora elmarad vezeklésképpen:)De ő legalább észrevette a vékonyodásomat sőt még azt is mondta szerinte vékonyabb vagyok mint amikor az első alkalommal lefogytam.Szerintem már majdnem de azért még van 2-3 kiló rajtam.Aztán hazafelé arra jöttünk amerre a haverral futni szoktunk régen és elhatároztam újra kezdem a futást.A cimbit ugyis kirugták a válság miatt akkor lesz ideje futni:S 

A bejegyzés trackback címe:

https://atkinsdieta.blog.hu/api/trackback/id/tr77971509

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása