atkinsattila 2009.03.01. 07:33

21.nap

Reggel 7óra 24 a gyerek ismét felkeltett:)Sátrat építettem neki.Miért is ne?Jobb,mint enni.Csinálni kéne valami reggelit neki,van 2 pár bécsi virsli az  jó lesz.Tanulnom is kellene,holnap vizsga és ilyenkor azt mondják a csoki megpörgeti az agyat nemde?!Na jó a kilókat is megpörgeti tudom,de a tudomány követel áldozatokat:)Aztán irány a garázs és kerti padot gyártottam amivel elment az idő rendesen.Dél van ,az ebéd ma is húsleves,natúr csirkemell és párolt káposzta.Jól vagyok nem vagyok éhes,víz fogy talán alakul.Szándékosan nem mértem magam,majd holnap.Lassan elkészül az ebéd is megleptem magam pár szelet rántott sajt-tal is a csirkemellé.Ja és egy nagy pohár zéró kóla a jutalmam amiért ilyen ügyibügyin főztem ma.:))A szokásosnál is hamarabb jóllaktam,csak az egyik mellet tudtam megenni.Azóta se vagyok éhes:)A desszert ma egy kis (5 dkg)mogyoró,szponzor a drága anyósom.

A bejegyzés trackback címe:

https://atkinsdieta.blog.hu/api/trackback/id/tr95972800

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása