atkinsattila 2009.03.05. 20:37

25.nap

Közeledik a 30.nap,és nem bírtam ki:(tegnap este bűnbe estem.Olyan csodás élményem volt a párommal,hogy megjutalmaztam magam és megettem egy tábla csokit.Hát lelkiismeret furdalásom volt nagyon de nem híztam 10 kilót egyből:)Tehát reggelire spagetti szósz sajttal.Az ebéd menet közben egy boltban vettem 30 dkg zalai-t és kb 15 cm kolbászt +egy camping sajtot.Ennyi,mert úgy jól laktam még most sem vagyok éhes.Ilyenkor mindig azzal jövök magamnak atkins mondja ha nem fogysz egyél egy kis ch-t:)))Már futhatnékom van de nehéz elkezdeni,azért a hasizom gyakszik mennek.Ma is kaptam teát,köszi:)

A bejegyzés trackback címe:

https://atkinsdieta.blog.hu/api/trackback/id/tr76983995

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása