atkinsattila 2009.03.07. 20:47

27.nap

Na ez aztán a folytatás:)Amint írtam tegnap a leadott 1 kilót sikerült visszaszednem mára.Akkor,a reggeli:1 tojás bécsivirslivel.Utána irány a piac,ahol lángos a feleségnek,húsoscsont az anyósnak,kávé nekem,cukor a kisfiamnak.El kellett mennem a legkisebbiszámit ba pelenkáért meg cukorért.Jézus mária mennyi cukor elfogy itthol,pedig én egy dekát sem eszem!ersze a fiacskámnak az összes játék kellett volna,a tömeg óriási,én meg alapból utálom az egészet:))Így ment el a délelőtt.Ebéd:hát aki atkins-ozik csukja be a szemét,mert meggy leves volt ami után rizzsel tálalt sülthús és krumplisaláta.Teleettem magam nagyon:(Érdekes ma nagyon keveset ittam.Uzsonna:a reggel vásárolt csirkemáj jó borsos,majorannás,oregánós,hagymásan.A maradék rizsből 2 kanál.:(((Ez még nem volt elég,főztem pudingot a gyerekeknek de 1-el megettem én is.Rossz érzés leírni ezeket de igaz képet akarok adni.Azért jó dolog is történt ma:a sógornőm megdicsért mennyit fogytam:)))És az egyik törzskocsmámban is mondta az egyik csaj:milyen jó pasi lettél.)))

A bejegyzés trackback címe:

https://atkinsdieta.blog.hu/api/trackback/id/tr49988092

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása