atkinsattila 2009.03.31. 22:14

42.nap

A reggel a szokásos módon indult,csak most egy zsemlés szenyát dobtam be a kávéval:(Hát őszintén megmondva nehéz az életmódváltás.Drága anyósom remek főztje és az oda nem figyelés ami csak néhány nap lazaság,de elég néhány kiló felszedéséhez.Sajnos.Szerencsére a barátok,ismerősök időben figyelmeztetnek a tévúton járásra,és a fejemhez kaphatok.A haverral is találkoztam akivel régen futottunk,mondta most már elkezdhetnénk futni:)Nem  is tudja hogy én már futok:)))hihihi.Az ennivalórol annyit ,hogy nem nagyon figyeltem manapság de 2 év után már természetes nekem miket ehetek és mit nem.A mennyiséggel van gond!Megfigyeltem a vízmennyiség a töredéke volt annak amit meg kellett volna innom,úgyhogy az 100% hogy a víz mennyisége nagyon nagyon fontos!!!!Mától újra kezdem a diétát ,remélem a futással kombinálva még hatásosabb lesz.Csak most szegény kisfiam beteg és ez háttérbe szorít minden dolgot.

A bejegyzés trackback címe:

https://atkinsdieta.blog.hu/api/trackback/id/tr961038617

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása