atkinsattila 2009.04.15. 21:30

46.nap

Sajna beleestem a HIBÁBA!!!!Amíg egy új edzéstervvel ismerkedtem addig azt hittem nem kell figyelnem magamra és röstellem bevallani de feljött 4 kiló!Ez a rohadt húsvét is pont most volt,a gyerekek meg vagy 20 nyulat és 1 tonna csokit összelocsoltak:)Ilyenkor jövök rá mennyire gyenge vagyok.Nincs mese újra neki kell rugaszkodni!Hiába várjuk a csodát akármit igérnek ezek a fitness agyak,nekünk kell megnyerni a csatánkat!!!Az odafigyeléssel és a diéta helyes és néha nem is olyan szigorú betartásával lazán fogyhatunk.2 év alatt ez lesz a második jojó effektusom (4 kiló lehet nem is annyira jojó)de ez is sikerülni fog.Ma ujfent taliztam a haverral akivel futni szoktunk ,feküdt a székén a piacon:D:D:D:D De megigérte ,futunk haver futunk!!

A bejegyzés trackback címe:

https://atkinsdieta.blog.hu/api/trackback/id/tr431067497

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása