Kelés hajnali 4.15-kor gyenge reggeli 2 tojásból és egy pár virsliből kis paprika és paradicsom beütéssel nyami.Kávé :( jajj nem tudok lemondani róla.Boltban kevés zalai és sajt ebédre mellé paprika.Irány a rózsadomb megint vagy 120 km-t tekerhetek türelmetlen száguldozó eszeveszett autósok közt az M1-esen.Baz a matrica!!Vissza a kúthoz még időben.A róóózsidomb egyik szuper atom új házban meló egész nap és persze ha nekem ennyi pézem lenne akkor se épülnék 600 nm-es házat meg elfáradok mire az ajtóhoz érek szöveg után amit a kollegák elejtettek és nekem a 3 szobás panel is sok....hehe indulás haza.Újabb 120 km ami a kuton tankolt kávé után is álmosító út.Sietnem kel haza mert a leletért 6-ig oda kell érni de szerencsére minden okés életem nőjével tehát még pár évig nyúzhatjuk egymást.Ja a faluba meg cirkusz jött + 1 program mára mondanom se kell a t...m tele már :)

Átpasszoltam a szórakozást a feleségnek,viheti a gyerkőcöt a sátorba én meg a kislányommal kitakarítom a medencét ugyanis holnap érkeznek a tesóm gyerekei ,amugy is 35 fokot mondott Sziárd bácsi.Hát had fürödjenek.És már este is lett .Az uzsim 2 kis szelet hús paradicsomsalátával.Megint kezd korogni a gyomrom :((( De becsszó ezalatt a 3 nap alatt amióta komolyan veszem a dolgokat nagyon nagyon sokat ment le a hasam!!Kezd formám lenni,sztem felfújt a sok liszt amit az utóbbi hetekben faltam.Ez aztán önbizalmat ad :))))))))))))

A bejegyzés trackback címe:

https://atkinsdieta.blog.hu/api/trackback/id/tr191259609

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása