Ilyen egy rohadt írókat,szegény Magdus néni feladta:(R.I.P.  A feleségem könnyek közt nézi a sorozatát.De vissza a nap elejére:reggeli HURKA ÉS KOLBÁSZ :))melódia,délben irány a hidegkonyha és felmarkolok egy naagy vödör eceteshalat!!!!Amit aztán nagy hévvel kezdtem meg és 4 db-ot be is nyomtam.Bele tudnék fulladni vazze.De a hagymát már nem annyira bírom de akkor nem érdekel.Az ebédre kapott rántott mell meggymártással és krumplipürével ott maradt a hűtőben.Majd holnap tizóraira:))Délután rendesen megszívtam mert speckó melót kellett csinálni:egy 500 fokra hevített vasúti sín darabokból összerakott dolgot kellett hegesztenem persze kabátban nehogy kakává égjek.17.45-ig nyomattam ,jó kis fogyikúra így izzadni:)))))Hazafele a kedves mamánál felvettem a fagyi adagunkat de nem merek enni mert már 7 óra volt este és most megfogadtam..........Nehéz az élet ,azért 2 kis darab melle husát 2 kovi ubival letolok.Vajon meddig bírom így?Hétfőn én sütök a sógor meglepi szülinapi partyján érdekes lesz.Na az egyik új kollega bejelentette nem eszik kenyeret 20 éve!!De ő lisztérzékeny és már akkor tudta az orvos ,hogy a fogyás úgy gyorsabb ha a gabonákokat eldobgyuk.Helyette hungarocell-nek nevezett valamit eszik.Megnéztem és abba is sok a ch.Tehát marad a kenyér nélküliség,ill. holnap meglepem magam újra a jó kis szója palacsintával.

A bejegyzés trackback címe:

https://atkinsdieta.blog.hu/api/trackback/id/tr891263763

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sudee 2009.07.24. 14:04:01

Hali,

Hm...mi ez az ecetes hal? Jól hangzik...s ez tuti kis atkins kaja? Merre szerezhetem be, mert nem vagyok konyhatündér:)
S kitartás!:)

atkinsattila 2009.07.24. 22:17:01

@Sudee: az eceteshal erre Győr környékén nagyon népszerű ;magyarul a rántott halat közvetlen sütés után ecetes lébe teszik amiben nagyon sok hagymakarika van.Ez kb 2 nap után megérik és az ecetnek hála csak a legbrutálabb csontok ill. szálkák maradnak kemények a többi egyben mehet lefele :)
Az íze semmihez nem fogható főleg jó hidegen.A lé kb olyan mint a salátalé de valaki csak ecetet tesz bele valaki meg cukrot is.Atkins-ba belefér sztem hiszen a hal az tuti,a panír ami van rajt az meg jelentéktelen.
Én készen veszem egy hidegkonyhában,10 nagy szelet hal 1400 ft műanyag vödörben,korrekt.
Nézd meg a 7.nap bejegyzésen van róla kép.Amúgy sok macera mire kész ha magunk csinálnánk.Étteremben is kapni kb 750 2db szelet!

Üdv!
süti beállítások módosítása