Régóta nem jelentkeztem már de ez a rohadt mókuskerék amiben nap mint vagyok már kikészít.A kilók nyáron úgy jöttek fel rám,mint magdi anyusra a porcicák:(10 kilót híztam amíg körömpörlöltet ,meg csánkot zabáltunk kétpofára a jópár hétvégi bulin a jó időkben.Meg a pia ami telis tele van ch-val sajnos.Igaz mondhatjátok akkor mi ez az Atkins cucc???!!!már írom is a megoldást:Atkinsal legkönnyebb éhezés nélkül fogyni!!Mert hogy észbe kaptam amikor már nem a laza rövidgatyákban feszítettem hanem a farmert kellett felvennem reggel és alig jött rám:))Na ba.....meg gondoltam gyerünk fogyni.Első hét-6 kiló további 3 hét már -10 kiló összesen és eszem reggelit full,ebédet normál adag és vacsit keveset.Tehát minden ok most már de a feleségem miatt még ledobok pár kilót ami nem lesz ilyen gyors biztos de sikerülni fog.Az asszony ugyanis nincs megelégedve sajnos velem amit részben megértek mert a nyáron elég sokszor elkutyásodtam:)))Ja a lényeg a Vaterán megláttam gyerekkorom kedvencét egy KACSINTÓS PÉNZTÁRCÁT waóóó elég borsos ára volt de ilyet nem pipáltam tök jó állapotú.Mindenki azt kérdi honnan szerváltam mert régen volt neki is:)))Most is itt figyel a kis Britney a tárcáról.Víz ivásilag is történt néhány változás ugyanis a lúgos vizet kezdtem el szivattyuzni magamba amit egy cimbim terít és minden nap lenyomok 2-3 lityit belőle.Jó isten bizony:)Mára ennyi mert megfürdetem a kölköket és irány az ágy :))

A bejegyzés trackback címe:

https://atkinsdieta.blog.hu/api/trackback/id/tr242322961

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása