Hát hol is kezdjem..... Eltelt pár honap es pár kiloval nehezebben kezdtem az évet.Természetesen nem vettem észre magamon hanem ugy szóltak rám.Ajaj ez tényleg durva gondoltam és nekiláttam ismét a diétámnak.Azért az is segitett,hogy az asszonnyal voltak gondjaink és nem tudtam eldönteni mi jó egy nőnek????De hála isten sikerült zöldágra vergődnünk és minden oké.Rájöttem a gyomorideg jótékony hatással van a fogyira.Nos amugy az üzlet megy munka van bőven,gyerekek nem betegek tehát semmi okom a panaszra.A mostani nekilendülésemben kicsit átszerveztem a fogyókúrát.Többször eszek keveset és csak olyat amiről tudom nagyon kevés ch-t tartalmaz.Ugye a szokásos téma ,mint a kenyér és a krumpli ,rizs,tészta mellőzése okés és alap dolog a cukor minél kevesebb használatával együtt.De nézzük miről is szól az Atkins diéta:

"Az Atkins diéta lényege a lipolízis (zsírégetés) folyamatának beindítása, vagyis annak elérése, hogy szervezetünk zsírok égetéséből nyerje a működéséhez szükséges energiát. [A lipolízis szó a görög 'lipos = zsír' és 'lysis = felbomlás, megsemmisítés' szavakból származik.]
 

A szervezet a mérsékelt szénhidrátbevitel következtében pár nap alatt átáll a lipolízisre, s a zsírszövetekben tárolt zsírkészletet elkezdi energiaforrásként használni, ami automatikusan fogyással, súlyveszteséggel jár. "Nálam ez működik is sőt az alacsony ch fogyasztásnak hála az embernek természetes módon csökken az étvágya amit úgy kell elképzelni,hogy a legfontosabb étkezés a reggeli de van amikor nincs is étvágyam reggel enni pedig nem ettem este sem....Azért persze nem kell pisztollyal fenyegetni a kajálásért de gond nélkül elvagyok.

"

 

 
Amit az 1. szakaszban egyáltalán nem szabad fogyasztani:

• gyümölcs, kenyér, tészta, gabona, keményítő tartalmú zöldségek (krumpli, kukorica);
• tej, joghurt, túró;
• olajos magvak (dió, mogyoró stb.);
• kávé, tea és egyéb koffein tartalmú italok."
 
 
ehhez annyit fűznék : a kávé étvágygerjesztő hatása miatt nem ajánlott tehát állni a zabálást nyugodtan ihat.
 
"
Amit az Atkins diéta bevezető szakaszában szabad enni:

• fehérje*: baromfi, hal, kagyló, tojás, vörös húsok;
• zsír: vaj, majonéz, olíva olaj, sáfrány, napraforgó vagy más növényi olaj (lehetőleg hidegen préselt);
• Napi 20 gramm szénhidrát: zöldsaláta, zöldségek, valamint kis mennyiségben sajt, tejföl, tejszín.
 Atkins diéta = magas fehérje bevitel
* A feldolgozott hústermékeknél (sonka, szalámi, kolbász) érdemes megvizsgálni a összetevőket, mert előfordul, hogy tartalmaznak hozzáadott cukrot és szénhidrátot. A panír szénhidrát tartalma miatt kerülendők a rántott húsok vagy zöldségek is."
 
itt ismét meg kell állni.Vegyük a virslit.Ha igazán finom jó minőségű virslit veszünk (nem 239 ft-os szeszkóst)abban kb 100g virsli =1gramm ch!!Szoktam olyat csinálni ,hogy egy darab virsli ami nekem bőven elég reggelire vagy vacsira(képzelheted régen kiettem a hűtőt este)egy fél pohár zöldségkeverékkel megpiritom ,kis tejföl vagy tejszin rá és kész a kaja.
 
"Italok

Naponta legalább 2 liter folyadék fogyasztása szükséges. Ez lehet víz, szóda, koffeinmentes kávé vagy tea (gyógytea, a fekete tea koffeint tartalmaz)."    

Én speckó csak zöld teátt iszom a melóban,itthol meg Ph 9.3 -as lúgos vizet.Nó gyomor és anyag csere gondok.       

Forrás:http://www.fogyas.info/atkins_fogyokura.php

A bejegyzés trackback címe:

https://atkinsdieta.blog.hu/api/trackback/id/tr422672629

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása