Kis feleségem meglepett a megismerkedésünk évfordulójára egy samsung galaxy-val.Hmm aznap cégbulink volt és a temérdek körömpörkölt és unicum elfogyasztása után nem akartam már összevissza nyomkodni tehát eltettem "másnapra" :)  Reggel csalódottam és kissé móléssan ébredve egyből mennem is kellett az autószerelőmhöz akit nem tudtam felhívni mivel még a 7 jegyű száma volt beirva a telómba.Na mondom átszerkesztem de a qwerty bill-ekkel más volt  :)))) mérgembe el akartam dobni.Később tiszta fejjel átnéztem és egy igazán szuper sőt szerintem a piac egyik legjobb telója.Kezdeném a gps-el amit elsőnek izzítottam be rajt.Amugy is állandóan a tesz-veszen meg a vaterán vásárolt ruháiért rohangálok a drágámnak mostantól legalább nem lesz gond odatalálni.A kártyára telepített gps használatához amugy a https://android.naviextras.com/shop/portal/downloadAPK   címről lehet letölteni a programot és onnantól tudtam telepíteni a telcsire de a használatához kell a navi sd kártya!!Szal azonnal ki az udvarra és már terveztük is a túrát :) Akkor a wi-fi is műkszik szuper!Namármost nekem nehogy sok legyen a számla !!! Hallom lelki füleimmel a bébibogyómat,kell lenni valaminek ami megakadályozza az állandóan netre vágyó telcsit a kalandozástól.Van is egy APNDROID nevű szuper kis progi ami letiltja a mobilhálózat apn számát és csak a wifivel lehet netezni.HIHIHIIIHIHIHI.Egy két apróság ,mint a Bubble ami egy vízmérték(hüle iparos vok)és a Lost wallpaper ami a legfontosabb :)egyelőre ennyi most már le is merült és töltés következik.Fogyiról szó sincs,az életmód megmaradt és az odafigyelés a ch-ra.Vizet sokat iszom,a zöldség is megy rendesen.Eceteshal fogy ezerrel,de azért a kedvenc tekézőmbe néha lecsúszik egy lilahagymás zsírosdeszka :P

A bejegyzés trackback címe:

https://atkinsdieta.blog.hu/api/trackback/id/tr471962676

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása