Hmm mi is kellene egy nő boldogságához? Szerető férj-megvan,gyerekek-megvannak,üzlet-megvan,kocsi-meglett:)Megérdemli hiszen sokat robotol és a kocsi egy üzletvezetőhelyettesnek legalább olyan fontos ,mint a szakinak a jó szerszámok.Igaz van nekem is de igy nem kell egymással állandóan egyeztetni meg sietnem ha megy valahova (én meg hagyjak ott csapot papot).Nézzük :mivel én dolgozom hosszabb ideje folyamatosan és nekem van milliós nettó havi pénzem pontosan 71595 ft:) engem ért a megtiszteltetés,hogy  a kocsi lizingelésének óriási terhét a hátamra vegyem.Végigjártuk a kereskedéseket de a legtöbb helyen látták nem mi vagyunk a 6 millás bmw következő gazdái tehát egy gyenge lenéző pillantással elintézték a maradék kis önbizalmamat.Aztán volt ahol állitólag a havi 200 rugó sem elég autóra és 1 misit ki lehet csengetni szólt az úr.El is keseredtünk rendesen.Végül egy kedves ismerős ajánlotta a rokon szalonját ahol éppen akkor hoztak be egy alsóközép kategóriás autót emberi áron.Megnézzük, de láttam szerelmem szemein ahogy majdnem kiestek mikor beleüllt és körbenézte a tütüt.Néhány formaság és egy kedves mondat "úgy ird meg a papirokat ,hogy az apósom barátai" után elintéztük a banki dolgokat.Ma telefonált a srác pár napon belül átiratják és vihetjük.Talán nem is kéne gondolkodnom rajt de kiváncsi leszek bele ülhetek-e néhanapján vagy az én sorsom kizárólag a 20 éves japó barátommal folytatódik tovább ?Sebaj a NŐ boldogsága mindennél többet ér...... 

A bejegyzés trackback címe:

https://atkinsdieta.blog.hu/api/trackback/id/tr982442633

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása