atkinsattila 2009.03.06. 20:48

26.nap

Hehe vééégreeee!!!!!!!!85 kiló lettem!!!Lányos zavaromban reggelire 2 fasirtot dobtam megünnepelve a fogyást.2 hét kellett ehhez az egy kilóhoz.Zárójelben mondom szerintem már vissza is szedtem:))))Akkor ebéd:fahéjas currys csirke.Hát nem voltam tőle eltelve.De sebaj irány haza ahol palacsinta 1db-ot ettem,és paradicsom leves.Mellékesen belelestem Atkins könyvébe és irva vagyon:a kezdeti fázis vagyis az első 2 hét után hetente 5 grammal növelhetjük a ch mennyiséget!Jöhetnek az újabb dolgok pl 1-2 gyümölcs és olajos magvak.stb....Kiváncsi vagyok holnap reggel maradt-e a 85 kiló.Ha igen ez újabb erőt ad hiszen lehet most megindul kicsit jobban a súlyvesztés.

A bejegyzés trackback címe:

https://atkinsdieta.blog.hu/api/trackback/id/tr31986136

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása