Ma ünnepeltük a megismerkedésünk 7. évfordulóját.2 éve sétakocsikázni és ebédelni vittem,tavaly nem is tudom tehát nehéz dió volt mi  legyen ma.Gondoltam jó lenne egy jót szexelni és kész.Na mindegy reggel elvittük a gyerekeket oviba aminek nagyon örültek,hogy együtt van a család aztán irány a törzs sörözőnk egy kávéra majd a szintén törzs ételbárunk ahol betoltunk 2 melegszenyát.Hogyan folytassuk??Most jön a poén mert teljes gázzal mentünk a Lucifer szexshopba ahol 2 kis játékot magunkhoz véve tipli a következő állomáshoz ami egy barátomék panziója....:)Kicsit néztek mikor megjelentem egy szőke csajjal munkaidőben azt mondva:meg szeretnénk pihenni egy pár órára.Láttam a szemükben a döbbenetet de nem szóltak semmit csak tették a dolgukat mintha nem is ismertek volna:D:D:DAz ott történteket nem részletezem de még 7 év után is nagyon jó volt együtt lenni a panzió meg csak fokozta az izgalmakat.A dolog után elvittem ebédelni aztán vásárolni kapott csecse fülbevaló meg karkötőket én meg egy bermudát..Lassan mehetünk a gyerekekért onnan meg a cimbim feleségéhez családostul és kedvesem vadiúj műkörmökkel gazdagodott.Már későre járt amikor hazaértünk .Vacsora ,fürdetés aztáááán apa és anya b@szélget egy kicsit :DNagyon jó lett ez a nap.Köszönöm szerelmem!

Atkinsrész annyi volt csak benn,hogy nem ettem semmi különöset ebédre is májas pulykát baconnal és zöldséggel.

A bejegyzés trackback címe:

https://atkinsdieta.blog.hu/api/trackback/id/tr72821416

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása