Elhihetitek,elegem van az esőből .A sztori a következő:egy "szép" vasárnap délután sziesztázás közben hallok a hangosbemondón valamit.Kimentem az utcára és egy rendőrautó mondja a következőkez:KÉREM A FALU LAKOSSÁGÁT,AKI TUD JÖJJÖN A SZOMSZÉD FALUBA EGY LAPÁTTAL,ESŐKABÁTTAL ÉS GUMICSIZMÁVAL MERT VÉSZHELYZET VAN!!Hűha mondom anyósomnak ,fürdesse meg a gyerekeket én meg felöltöztem és irány a katasztrófa.Már a falu elején elterelés kérdik a polgárőrök hova megyek mire én; segíteni jöttem.Odaküldtek az iskolához ahol ,mint a hangyák szorgoskodtak az emberek.A homokkupachoz alig fértem oda,igy hozzácsapódtam az egyik teherautóhoz ami a falunkból jött és nekiálltunk zsákokat hordani.Rengeteg zsákot elhordtunk néha a combig érő vizben de egy idő után már nem igen tudta senki hol kell zsákokat rakodni,és mivel kaptam olyan híreket is,hogy lezárják a főutat vettem egy fordulatot irány a sógorék háza.Itt tiszta és száraz zokni és kabát csere után rajt haza.Meglepő volt látni mennyien átmentek a mi falunkból segíteni és egy emberként dolgozott mindenki.A látvány borzasztó volt a falu közepe ,mint egy tó vagy folyó úgy hömpölygött.Hazafele már kinnt voltak a közút emberei a táblákkal rajtra készen ha le kell zárni az utat.Átfázva de belül jó érzéssel értem haza mert nagyon jó a tudat ,hogy segítettem ha csak egy kicsit is.

A bejegyzés trackback címe:

https://atkinsdieta.blog.hu/api/trackback/id/tr212042888

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása