Szombat látogatásnap a sopronkőhidai börtönben.Drága unokaöcsém sajnos ott tölti még 3 évét és nagyritkán küld meghívót,hogy meg tudjam nézni.A neheze akkor kezdődik ha az ember be akar jutni ami szerintem olyan nehéz,mint kifelé lenne a raboknak.Most zökkenőmentesen ment az egész az őr beszedte a papirokat megnézte tényleg az jött-e a rabhoz akit hívtakés már mehetünk is.Bennt újabb ellenőrzés majd a szekrénybe kipakolva minden cucccot egy rissz-rossz vas szekrénybe jön a fémérzékelős vizsgálat és már mehetünk is.Ottbennt tilos a testi kontaktus mert azonnal vége a beszélőnek :(  A hogyvagy jólvagy kérdések után hamar erepült az egy óra.Mit csináljunk?Kedves anyósom kitalálta reggel ha már úgyis a határ mellett vagyok átmehetnék a sógorékhoz cukorért mert azt olvasta ott sokkal olcsóbb.Kicsit kétkedve de ha már ott vagyunk megnézzük.Beváltottam 30 eurót ami 8300 ft és rajt.Kb 10 km -re van egy nagyobb bevásárlóközpont teis tele üzletekkel .Először a nővérem tanácsára a ruhaüzletbe nézünk ahol kb 500 ruha 1 euró!!!!!!Nem beszélve a sok gyerekjátékról.Azonnal elvertem 7 eurót :) 4 ruha amiből az egész családnak jutott + 2 játék a gyerekeknek.Irány a bolt a cukorért ami 0,70 eurócent azaz kb 180 ft az itthoni 345 ft-al ellentétben.30 kiló beugrott a kocsiba és kaján vigyorral a számon elindultam haza -ismét sikerült anyósomnak örömet szereznem-.Kaját csak egy tálca gyroshúst ettem és 2 szelet sajtot.Elég volt .

A bejegyzés trackback címe:

https://atkinsdieta.blog.hu/api/trackback/id/tr572694459

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása