Hát legalább rá lehet fogni ,hogy azért ettem meg 2 szelettel a szülinapi tortájából nehogy megsértődjön hiszen biztos nem érti meg milyen nagy kárt tesz a hab testemben fél kiló tömény cukor....:))))AMUGY minden okés itt főeg h rámjön a 32-es gatyóm ami nagy dolog mert ha megeröltetem azt az egy kis árva agysejtemet akkor kb 1992-re tenném azt az időt amikor hasonló cucc rámjött....Kár ,hogy a kedves nejem nem vette észre ,hogy olyan vagyok mintha 40 fokon mostak volna:))))))

De mindent összevetve elég kaka a helyzet .Az asszonnyal már a sokadik harcunkat vívjuk nem hajlandó engedni  a makacsságából....a hugomnak szívinfarktusa volt 33 éves fejére és a dokik a kiváltó oknak az elfojtott vagy magába fojtott idegi dolgokat találták.Sajnos nekem is valami ilyesmi lesz szerintem.Ezért is kértem tőle ha megy az agyturkászhoz kérjen nekem is időpontot.Meg kell beszélnem valakivel ezeket a dolgokat amik itthol vannak.Én megértem ,hogy nincs sok pénzünk de nem élünk szarul.A gyerekek imádnak és ez a lényeg de ha a feleségem tudna szeretni az lenne a legnagyobb örömöm.Semmi de semmi apró szikra sincs benne irántam és bár próbálom elviselni de nem tudom és legbelül ez készít ki.A napi másfél doboz cigit is letettem most helyette E-cigarettát szívok mert már éreztem sok volt a kátrányból meg a többiből.Kár,hogy egy fogyi-blogban erről kell irni de ez van.....Amugy az életmóddal semmi gond ,működik tökéletesen .

A bejegyzés trackback címe:

https://atkinsdieta.blog.hu/api/trackback/id/tr333351480

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása