Háháhááááá mozogni akarooooook!!!!!!!a formám a régi újra itt a jó idő hát  érzem magamon minden percben a mozgás iránti vágyat.Most jön a DE.A 2 kis kölök ugye akikkel az itthol töltött időt ki akarom élvezni és együtt akarok velük lenni.Arra gondoltam veszek egy úgynevezett bokszkörtét vagy másnéven reflexlabdát amit a garázsnál felállítok és ott esténként nyomatok kicsit.Ma elmentem 2 sportáruházba ahol még csak nem is tudták mi az :)Holnap megnézem még egyben hátha sikerül,ha nem akkor marad a netes rendelés.Van pár haver akik régen lejártak edzeni de nem tudnak ők se :(A kajáról annyit marha jó ,hogy nem érzek éhséget és azt eszek amit akarok(persze kevés ch-val)Újdonság az ócskapiacon vásárolt tojásfőző is aminél hála isten nem kell figyelnem a főttojásra hanem ha kész akkor csenget és olyan amilyennek imádom.Eceteshalért is voltam természetesen emelték az árát de nem panaszkodok mert akkora szeletek vannak bennt,hogy csak na.Már vagy 4 hónapja iszom a ph 9,3 as vizet és tök klafa amit csak abból is észreveszek ugyanis teljesen renbe lett téve a bélrendszerem semmi puffadás semmi hasfájás,normál "végtermék":)+ a napi folyadékmennyiség is megvan vele.Amugy meg amikor az egész család szenvedett a vírusos fosástól meg a bélgondokkal akkor én vígan csináltam a dolgomat.A barátom aki szintén issza ő is ugyanigy volt mikor az ő családja is betegen feküdt ő se kapta el.A zöld teát lecseréltem fehér teára ,jó egy kicsit váltani.Mára ennyit pá.

A bejegyzés trackback címe:

https://atkinsdieta.blog.hu/api/trackback/id/tr82732031

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása