FÚÚÚÚÚÚÚÚÚ de durva jutott eszembe amikor kihozták ŐT a gombásszendvicsek királyát az arrabonás melegszendvicset.Na persze én csirkemájasat ettem de kezdjük előről.Kis feleségem úgy döntött ma ne dolgozzak inkább töltsük el egy romantikus délelőttöt.Ránkfért már mindketten csak melózunk sokszor alig látjuk egymást .Gyerekeket elvitte oviba persze kikönyörögték,hogy én menjek értük hála isten és indultunk is az Arrabona áruházba.Győr talán utolso retro áruháza ahol a 2.-on van az étterem ugyanazokkal a kedves kis hölgyekkel akik első 1984-es látogatásomon is kiszolgáltak.Ruha,cipő az étterem fala mind-mind az a régi stilus.Bejön méghozzá nagyon főleg a tutival a szenyókkal,persze van más kaja is de aki idejön az azért jön.Személy szerint a májast jobban csipem de a nejem ugyis hagy mindig gombást is mert nagyobb a szája mint hinné.Kis lelkiismeretfurdalás a kenyér miatt de a körömnagyságú máj darabok elhessegetik a fejemből a zavaros gondolatokat:)Betoltam ami kb olyan volt ,mint a drogosoknak egy jó szippantás a sok-sok kenyér nélküli nap-hét után.Kaja megvan irány a bevásárlóközpont ahol kaptam egy polót majd a haver sörözője ,útközben a csövesek megpróbálnak levenni pár százassal,aztán meghívtam ebédre a kis édest utána irány haza.Ő 2-re megy melózni én meg 3-ra a törpékért az oviba.Ebédre nem ettem semmit de délután már 2 db virslit és saját gyártású körözöttet.Kb igy megy a természetes étvágycsökkenés hiszen akkor sem votam éhes de tudom kell enni.Este már cinkesebb volt a gyerekek ették a rántotthúst rizzsel én meg a vacsora teámat főztem:))))De eltelt ez a nap is és érzem sőt meg is kaptam a senoritától miért udvarlok minden nőnek??!!És visszagondolva tényleg sok csajjal akadt össze a tekintetünk amibe nincs részemről semmi de ezek szerint a leadott kilók miatt valahogy jobb pasi lettem.Bátrabban megyek oda a butikba az eladóhoz is stb.....A szerelmem meg biztos látja csak,mint mondja ő nem veszi észre mert sokat lát.Marha jó .Ez is plusz erőt ad ,hogy nem kell gátlásoktól hemzsegve földön csúszva odaosonnom a pénztárhoz a pázába hanem messziről mosolyog a pénztáros vagy az eladó.

A bejegyzés trackback címe:

https://atkinsdieta.blog.hu/api/trackback/id/tr572681814

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása