Üdv!

Kell egy pár szót írnom a féktelen zabálás és a nekem nem árt néhány süti gondolatomról is.Napokban volt az apósom névnapi bulija amire én vittem a kaját és hát amig készült addig is bele-bele nyaltam.A menü:2 féle rántott hús,sült kacsa,rizs ,zsírban sült krumpli,savanyúságok utána hókocka és csokipudingos meggyes süti.Namost a kacsa azon részeit amiket nem illett odatenni a vendégek elé azokat benyomtam egy kis rizzsel meg savanyúsággal.Aztán elvittem nekik ahol szintén ennem kellett.Itthol plusz leblindeltem néhány szelet süteménnyel aztán alvás.Másnap meg is lett az eredménye  de szerintem közrejátszott még a pár napos gombakrém is amit reggeliztem:(Ugyanis kb 9 óra felé elkezdett sz@rakodni a gyomrom.Görcsölt ,hasmenés,hányás, görcs és ez ment egész délelőtt.Szóltam a vezérnek figyu nem bírom haza kell mennem.És így is lett hazamentem lefeküdni és tea keksz.Még ma reggel is rossz egy kicsit már kezdem azt hinni,hogy a sok stressz és az idegeskedés,vagy a házasélet elromlása okozhatták ezt az egészet?Lehet igy 36 évesen számolnom kell azzal,hogy már nem bírom annyira a strapát??Mindegy majd kiderül jobb ,nyugodtabb fokozatra kapcsolva életemet segít-e valamit.De az is lehet hirtelen sok volt a kaja mennyisége hiszen hozzászokva Atkins papa tanácsaihoz már ne zabálok annyit mint régen.

A bejegyzés trackback címe:

https://atkinsdieta.blog.hu/api/trackback/id/tr792438579

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása