atkinsattila 2009.04.23. 22:43

47.nap

 Pár nap kihagyás de itt vagyok.Az új módszer amiről irni akartam ,hát a szokásos dolog történt:a beetetés és a sok jó tipp után a "következő jótanácsért fizetni kell" dolog jött:)Gondoltam de azért jó sok segítséget kaptam "ingyen" is.Lényegében ugyanott vagyok mint 3 hete.:))))Vagyis!!!!A sok-sok leszóló és "Ő" tornájára ugráló ember kinevetése után Mit veszthetek alapon kipróbálás alatt van R,R 20 perces tornagyakorlataiból készült dvd-m abból is a hasizom erősítő gyakszik.Esténként mikor alszik mindenki(naná maj kiröhögjenek mi?)elő a videjóval és feküdj! Barátom,a nyakam már kéééész,és érzem ahogy az izmok feszülnek::DD:D:D:D:DViccet félretéve nagyon jó.A folytatás már csak rajtam múlik de elég elszánt vagyok.A haver megint igérte ,hogy futunk:)A kajánál figyelem a ch-t még mindig és a napi 2-3 liter vizet is megszlopálom.Tehát ha így megy akkor talán végre sikerül egy kis formát is szereznem.

Szólj hozzá!

Címkék: víz

A bejegyzés trackback címe:

https://atkinsdieta.blog.hu/api/trackback/id/tr471082948

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása