Hát nehéz volt de azthiszem sikerült megbékélnem magammal-magunkkal.Minden házasságban vannak nehezebb idők sajnos bár sose hittem volna minket sem hagyott ki a jó isten a szenvedésből.Ha jobban belegondolok az atkins életmódra jó hatással van a gyomorideg hiszen ha az ember állandóan feszült nem is eszik annyit.:))Az állandó hajtás és a jobb élet reményében kevés időnk volt egymásra amit rendesen meg is szenvedtünk ill.inkább én aki Rák jegyű vagyok és milyen igaz k..va érzékeny a kis lelkem.A drágám csak értetlenül nézett mikor kiakadtam mert ő észre se vette ,hogy gondok vannak.Hihetetlen de vannak házasságok ahol a férjek szenvednek mégha csak lelkileg is de az kb ugyanolyan durva mint a testi.De itt a két gyönyörű gyerek akik mindennél többet érnek még a saját boldogságomnál is.Remélem azért még lehetek boldog valamikor mert most szar egy kicsit....Rájöttem hiába tépem a számat hiába dulifulizok semmi értelme de legalább most megy valamennyire a dolog.Mert mikor hazaérek és a két törpe fut felém az feledteti minden bánatom.A férfiúi hiuságom amugy nem engedi ,hogy eltunyuljak hanem ellenkezőleg inkább formában tart és még erőt ad.Maradtam az életmód híve ami annyira van ,hogy pl néha észre sem veszem és nem eszem sokáig.Nem vagyok éhes inkább megszokás lett az evés mert tudom kell ennem.Viszont a folyadék..na az megy a Nagyi meg is ijesztett mert azt mondta mikor sok volt a cukra akkor vedelt sokat.De nálam nem lehet gond mert az üzemorvos mikor megvizsgált minket a cégnél külön dicséretet kaptam a jó eredményekért.Ki hitte volna mikor 4 éve 111 kilósan a szívemmel küzködtem .....Most 85 vagyok de ez jó nekem.Eceteshal megy kéthetente egy vödörrel lenyomok az 10 db.

Fehér tea dögivel és lugos víz.Ennyi és kösz ha valaki olvas:) 

A bejegyzés trackback címe:

https://atkinsdieta.blog.hu/api/trackback/id/tr423144309

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása