Ma reggel  3 szelet rántotthúst pakoltam ebédnek,reggelire 2 tükörtojást sütöttem.Vittem a szerelmemet a laborba vérvételre és ez a nap sem kezdődött unalmasan;egy idős nénike jött le a lépcsőn amivel szemben ültünk.Ahogy a feléhez ért egy tripla leszurt rittberger-t próbált meg véghezvinni de szerencsére ,mint egy szecskó :) felugrottam és a karjaimban landolt.És még csak fél 7.A vérvétel után hazatekertem bébimmel irány a meló.Hajtás ezerrel,délben lencsefőzi hússal.pfff.4 után még maszekolok fél 9 ig :(

Hazafelé tartva hív anyjuk és mondja :készítem a sülthusikát nyamnyam tejfölös ubisalival.Kár ,hogy 9 óra van.Igazából éhes se voltam de ha már egyszer felolvasztották a húst akkor nincs mese.

Mára ennyi kész vagyok és korog a gyomrom ezerrel.A mérlegre még csak ránézni sem merek ,várok pár napot a teljes lelki összetörésre.

Haha szerdán megyek eceteshalért!Folyik a nyálam,de erősnek kell lenni te!

A bejegyzés trackback címe:

https://atkinsdieta.blog.hu/api/trackback/id/tr951257571

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása