Egy kis összeesküvéssel készültem a család ellen ma.Ugye a papa mama 2 kisgyerek és a nej ma készültek Lipótra az élményfürdőbe.Én reggel 5-kor bekészítettem a fürdőscuccom a kocsimba és mire felkelt a szivi,mintha mi sem történt volna mentem dolgozni.A reggeli 2 tojás sajttal.A melóhelyre érve megdumáltam a főnökkel,hogy ha nem nagy gond akkor ma szabin leszek.Oké mondta.Volt néhány ügyem amit elintéztem 1-2 óra alatt és már indultam is Lipótra.Vettem egy újságot ,kibéreltem egy nyugágyat és vártam a családot.Egyszer csak látom ám vonulnak:))))Mire nagyjából elém értek felültem,leraktam a lapot és figyeltem ahogy a feleségem szemez velem,de nem ismert meg.:)))De aztán leesett neki és nagyon örültek nekem.Maga a fürdő csúcs.Gyerekeknek 6 éves korig ingyenes,sok játékos medence és csúzda van.nekünk a szórakozás inkább a hullám és a nagyobb medencék.És látszik öregszem,de egyre jobban esik lazulni a 38 fokos gyógyvízben.Ebédre meghívtak minket,elég zorall áraik vannak amugy.A menü sajtos zöldbabos csirke volt,holstein szelet a köret + paradicsomsaláta.Aztán hamar 3 óra lett és indulhattam a cuccokért amiket a vaterán vettünk és a konyhalapért.közben a főnök levágatta a tükröt és a polc üvegét 500 ft-ért.Néha röhej milyen olcsó egy két dolog.Itthol aztán a sógornőm bufurc fejét látva elment az evéstől a kedvem:)Na csak 2 szelet eceteshalat és némi zalait töltöttem magamba.Még annyit;jó volt a strandon flangálni úgy ,hogy nem néz mindenki.Majdnem átlagosan.

A bejegyzés trackback címe:

https://atkinsdieta.blog.hu/api/trackback/id/tr581286769

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása