atkinsattila 2009.02.09. 20:35

1.nap

Hát elkezdődött.Nem mondhatnám fényes kezdetnek mert reggel 91 kilónál állt meg a mérleg :(

Aztán amikor a kocsiba ültem a gatyám gombja repült le(nemrég vettem)ugyhogy adj neki!

Többi se semmi,a kollegám egész nap evett,később egy étterembe mentem kicsit maszekolni ahol persze jobbnál jobb illatok szálingóztak.Erre rohanok haza ahol vendégek vannak naná tele az asztal minden földi jóval :)))

De jobban bírom mint hittem,a reggeli 2 tojás egy db virsli kis sajt és tejszín bele.Ebédre palóctokány ami némi csirkemell zöldbab körettel.A vacsora meg eceteshal bőre nélkül.

Most minden ok,nem vagyok éhes sokat ittam(vizet)a nap folyamán.Elteszem magam holnapra.

Lehet lesz egy kis testmozgás ha afeleségem is akarja:)))))))

 

A bejegyzés trackback címe:

https://atkinsdieta.blog.hu/api/trackback/id/tr74933256

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása