atkinsattila 2009.02.13. 21:37

5.nap

El sem hittem reggel 88 kiló vagyok!

Nem tudom meddig megy ilyen könnyen,hiszen tavaly 7 kiló folyamatos súlyvesztés után volt pár nap pihenés.Nade sebaj örüljünk ennek!Szal reggeli zöldséges virsli sajttal,kávé.Napközben nem volt időm éhesnek lenni:) rohantam ide-oda.Vizet azért ittam rendesen.Ebédre grillcsirke uborkával és 10 dkg sült kolbász mustárral.Hát nem teltem el tőle de már rohantam is tovább elfelejtve az éhezést.Megállnék egy pillre ugyanis tapasztalatból tudom ha abba tudom hagyni az evést mikor már elég,vagyis nem kell okvetlenül kinyalni a tányért akkor pár perc után már a jóllakottség érzése kerít hatalmába.De vissza a témához:meló után itthol borsófőzelék pörkölttel.Hmmm egy kanál főzi(nem igazán tudom szabadna-e) bele a pöri.Desszertnek egy pohár zöld tea,és kis kőrözött.Fura igy leírva miket eszek:))))

Éhes most sem vagyok,de a fejem esküszöm vékonyodott.Megaz ujjaim is komoly.Hát 3 kiló 4 nap alatt azért jó.Várom a folytatást,és már gondolkodom egy kis sporton is.De a futással még várni kell,kinek van kedve ilyen időben rohangálni?Még van a "hogyan legyen szexi hasad 6 hét alatt" címü műsor de nehéz elkezdeni.Na mindegy lassan aludni kellene és várni a holnapi napot aminagyobb kihívás lesz egyenesen töréspont,mert ilyenkor lehet elcsábulni ha itthol vagyok és egy falat ebből egy falat ebből:)De meglátjuk majd a többit.  

Amugy se lóverseny mert ilyen kezdés után általában nehezebb a folytatás.Mellesleg a szerelmem ma is megkérdezte:kérsz kenyeret a főzelékhez édesem?Hát a nézésemből tudta a választ:D

 

A bejegyzés trackback címe:

https://atkinsdieta.blog.hu/api/trackback/id/tr15941751

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása