Megint belenyúltam.Gamer-játék a végsőkig.Nem lehetek ennyire kriminális vagy mégis pedig ismét csak a gamer múltam miatt néztem meg.Ki ne szeretné ha hús-vér  embereket irányíthana egy gamepad-dal.Még ha annyira brutál is ,mint itt és életfogytos gyilkosokat irtanak szórakozás gyanánt .Aztán a second life-ban is igazi emberek az avatarok.De ez a film semmi más csak értelmetlen lövöldözés.Bármennyire is akartam nem tudtam még 3-szorra se megnézni.3/10.

Amig e sorokat írom a gyerekek az Alice csodaországban című filmet "nézik" de azt hiszem az én génjeimet örökölték tényleg mert inkább csak szól a tv míg játszanak mellettem papírrepülőket hajtogatunk és robotot építünk.Biztos sokan kedvelik Alice-t de nekünk nem jön be.Inkább Mickey és a többi haverja .Talán ha nagyobbak lesznek rákattannak de most nem értékelik tehát nekem a film 4/10.

Lehet nem jó filmekről írni egy diétás blogban de a diétáról nem tudok most újat írni folyik a maga módján finoman lassan és eredményesen.A kosárlabdapalánk nagyon fain már alig tudok irni pedig csak 1 órát dobáltam :)  

 

A bejegyzés trackback címe:

https://atkinsdieta.blog.hu/api/trackback/id/tr12756358

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása