atkinsattila 2009.02.22. 20:56

14.nap

Elérkeztem a 2-hetes első kanyar végéhez.Meg sem néztem reggel a mérleget,innentől 2 naponta vagy 3 naponta mérem magam.A mai nap elég kesze kusza volt már reggel 6-kor útra keltem a cél 95 km-re volt.A reggeli 1 tükör tojás+kávé aztán benzinkút ,újság ,szélvédőmosó,dessztillált víz benzin és rajt.Később megálltam még egy kávéra de semmi különös.Hamar dél lett és elugrottam egy dönerbe kababot enni.Hát nagy találmány volt az szent.Utána bevásárlás és egy zacsi mogyoró az útra.Nem vagyok éhes:(Zöldség!!!Mostanában elég keveset eszem így hát irány a meki és egy kertészsaláta rendel.Hivogatóak a hambik is de könyörgöm műszakira megy a verda nemá egyééé!!A délután is így megy el főleg mikor beszéltem a szerelővel és megtudtam mennyi körül lesz a vizsga el is ment az étvágyam:))Itthol frissen sült csirkemell várt duzzogó szakácsnővel. És húsleves.Ennyi kaja elég is mára,inkább inni kéne valamit.Á megkaptam az esti teaadagomat de.....Holnap nehéz nap lesz mert a gyenge költségvetés miatt nem viszek magammal pénzt és nem volt mostanában ilyen:(((((Belegondolni is rossz.Hát ez van. 

A bejegyzés trackback címe:

https://atkinsdieta.blog.hu/api/trackback/id/tr41959283

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása