atkinsattila 2009.04.01. 20:53

43.nap

A jojóeffektusról hallottatok?Lehet ezt annak nevezni vajon mikor 3 kiló megy ide-oda?talán nem,mindenesetre ma ugrálókötelezés volt a menű mert még beteg a gyerek és nem akarok messze lenni tőle.Mit ne mondjak nem egy gyenge sport!20 perc után ugy lihegtem mintha 10 km-t futottam volna és a vádlim hehehehe sajgott.Még a karjaim is zsibbadnak.Olvastam valahol,a túlsúlyos embereknek nem javallott az ugrálás de én már csak picit vagyok duci?!A kaját jól visszafogtam egész nap,de itthol(ez kéééész)megint a kedvencem volt:grillcsirke és KRUMPLIPÜRÉÉÉÉÉÉÉÉ.Sebaj holnaptól még jobban bekeményítek:)))

A bejegyzés trackback címe:

https://atkinsdieta.blog.hu/api/trackback/id/tr171040537

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása