Tegnap éjjel a 110 km/h-s szél megtette a magáét;elment az áram.Reggel 6 -kor mikor indulta burcsázni még nem volt de gondoltam hamar megoldják,hiszen a 21.centuríííí van itten.De nem olyan egyszerű az élet errefele.Majd később visszatérek,reggeli 2 tojás rántottának,ebéd a tegnapi maradék rántott pipimell,püré és meggymártás.Ma csak 4-ig robotoltam mert a sógor meglepi grill partyjára én vásároltam be.Itthol  a legnagyobb meglepetésemre még 5-kor se volt villany.Mindegy a bébi megy a barátnőjéhez én meg a 2 gyerekkel a medencébe :)Fürdés után kaja ami borsóleves és tökfőzelék pörköltel.Jó.Sügereknek 2 pár virsli meg 2 sajtosroló amit a kiscsaj sikeresen szétrancsírozott a hangyák legnagyobb örömére.Lefektetem őket és kiülök a szomszédokkal az utcára ,milyen érdekes az áram nélkül egyből van idő beszélgetni.Sajna csak este 10-kor lett újra még jó,hogy a hűtőládák nem olvadtak ki teljesen.Befut szerelmem és már a kocsinál mondja készülj szivi!!Ok,mire megfürdik már kész is vagyok,nagyban megy a téma mire csapódik a hálóajtó és hallom a törpét:kérek inni :)Ezzel kész is,még egy gyenge igéretet kapok;visszatérek!Na ja 4 év házasság után a terminátornak előbb elhinném:))))

A bejegyzés trackback címe:

https://atkinsdieta.blog.hu/api/trackback/id/tr231266856

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása