Na történt egy s más az elmúlt napokban,de a lényeg:10 nap alatt -5 kiló!!!!!!!!!!Vagyis újra 90 alatt vagyok.Érdekes mennyire látszik főleg a fejemen a fogyás.De amugy is.Már csak ellen kell állni a kisértésnek és minden ok lesz. Közben egy barátomnak kislánya született:)Meg is ünnepeltük.A konyhában végzett a burkoló,én összeraktam a kedves mama(és a feleségem) segítségével a mosogatószekrényt.Ma vettem egy szemetest 5 rugó bazzer,volt egy kis átalakítás a szifonnal ahhoz az alkatrész meg 120 ft vicc:))Összeségében marha jó lett jó,hogy ilyenek a párom szülei.Szal a kilókkal jól állok és semmi gond se éhes se szomjas nem vagyok.Már újra rutin lett a napi 3 liter víz.Állítom ez az egész titka.Meg ha éhes vagyok eszem pár falatot.Ennyi.A lényeg tényleg a mérték.Na persze így könnyű mondani de ma nagyon látszott rajtam és ez jó.A Lali is mondta :de jól nézel ki :D:D:D:D

Más vonalon hallom,hogy megin a Sumakker vezeti majd a ferrkát:)LOL de várom ahogy leég majd a hülye.Minek kell már ez????Elismerem én,hogy jó pilóta de ezek most az egész motorsportot nézik hülyének!!

A bejegyzés trackback címe:

https://atkinsdieta.blog.hu/api/trackback/id/tr211280477

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása