Hát eljött az idő amit már oly régóta vártam :)  Indul a Lost wwwááááááá alig várom a reggelt és már nyomatom is.Természetesen csak az abc csatorna vetíti,de hála barátainknak a nagyvilágban egyből meg lesz szerény kis falunkban is.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Biztos nagy durranás lesz az asszony már kész tőlem mert kiirtam neki amig a lost megy addig ne zaklasson :)

Ott a szigeten lenne jó atkinsozni,sok zöldség,hús és kevés ch.nyami.Víz is van,hal is.De vissza ide,a szürke hétköznapokba.A csülökpörköltet felvettem az atkinsos kaják közé ugyanis az anyósom olyat csinált a kollegáknak mikor eljöttek és névnapi bulit tartottam.Annyira finom volt és finoman zsíros de ragadós cupákos.Hát nem semmi .Ennyi kell nekem is nem csak állandóan a fogyi:PAzonkívül ha megiszom a víz adagot naponta,semmi éhesség.Szépen alakulunk nem lóverseny két kiló fenn,egy kiló le.Az ember jól érzi magát a bőrében akkor jó mert én 84-re fogytam de 88 körül vagyok azóta folyamatosan,lehet ez a végzetem :)(vagy bedumálom magamnak)Lényeg a lényeg néha kell a ch.De inkább krumplt vagy rizst eszem mert a péksüteményre vagy a pogácsára ránézve mindig a liszt jut eszembe amiből van.Fújjjj.Hhahaha holnap grillcsirke lesz nyamika,a mai spenót után abszolut tökéletes fogás.Meg el kell kezdenem a szójapalacsintákat is enni mert kivágnak a konyhából a szójanővérkénekhogybefostam lisztemmel együtt. 

A bejegyzés trackback címe:

https://atkinsdieta.blog.hu/api/trackback/id/tr911723900

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása