atkinsattila 2009.02.11. 21:33

3.nap

Újra itt az ideje a napi elmélkedésnek.A gyerekek és a feleség alszik,halk zene szól minden oké.Sajna ma reggel elaludtam és nem igazán értem rá megmérni a súlyom nem hinném amúgy,hogy sokat csökkent volna :)Szóval reggelizni sem volt időm de kb 10 óra felé átugrottam a szomszéd utcában lévő büfébe és 15 dkg főtt csánkot káposztasalátával betoltam.Aztán hozták a kajámat ami SZÉKELYKÁPOSZTA volt nyami nyami a kápiba bele tudnék fulladni.Itthol várt a csúcs:Krumplileves és túrós csusza.Namármost akinek nem tiszta annak mondom krumplit,tésztát,kenyeret és hasonló szénhidrát bombákat ne nagyon egyen aki fogyni akar.Tehát marad a jólbevállt módszer csinálhatok magamnak kaját :))))

Kőrözött lett a menü sültcsirkével.Mára ennyi,éhes most se vagyok viszont a puffadtságérzés elmúlt ezalatt a 3 nap alatt és mintha vékonyodott volna a fejem?:)

Reggel meglátom a mérlegelésnél.Ja és keresgettem a ch(szénhidrát) táblázatban milyen gyümölcsöt lehetne enni,de nem túl sok választás van tehát egyelőre nem is tudom.

Örök igazságnak ez is jó:még hogy csak a puffin adhat erőt mi?

A bejegyzés trackback címe:

https://atkinsdieta.blog.hu/api/trackback/id/tr29937826

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása