atkinsattila 2009.02.14. 19:05

6.napon

Hehe lehetne egy svájcinéger film címe is :)Várakozásnak megfelelően 87,5 kiló voltam reggel.Jó.Reggeli egy pár virsli és irány a vasárnapi tyúkért.A piacon meg sült kolbász,hamburger,lángos illat hegyek de nem izgatott,ellenben a baromfiboltban forgó grillcsirke illata csábító volt.Még nem kész mondták megkönnyítve a dolgom.Húha valentin nap van te jó ég, egy szál rózsa a nejnek nem ám szíves desszert abból ugyse ehetnék:(

Ismét rohanok sokfelé csak 2 után tudok ebédelni:meggyleves 1 kanállal aztán sült csánk savanyú káposztával.Délután gond nélkül eltelik de vizet ritkábban ittam ma amit pótolok hamar.Uzsira csináltam párolt káposztát természetesen édesítőset + kis csánk.Igazság az most éhes vagyok de tartom magam.Iszom-iszom hátha elmúlik.Jó lenne egy kis mogyoró az eltelítene,mindegy.Úgyis fürdetjük mindjárt a gyerekeket utána meg nincs sok a napból. Különben is valentin napon az ember ne a hasával hanem a ......val foglalkozzon:D:D:D:D:D:D

Van még valami,néztem pár receptet és a legtöbbe szójaliszt kell ,meg olyan dolgok amikről soha nem hallotam.Fogalmam sincs merre keressem de meg kell találni mert sok-sok sütit és finomságot lehet belőle csinálni.Mire jó az internet majd beguglizom és kiderül:D

A bejegyzés trackback címe:

https://atkinsdieta.blog.hu/api/trackback/id/tr100943223

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása