atkinsattila 2009.02.18. 21:01

10.nap

Nem sok jó várt reggel a mérlegen:(remélem holnapra alakulok mert elszomorító a szuper kezdés után a lassú folytatás.Tehát reggelire 1 gombóc töltött paprika:)))))és a kávé.Délelőtt nyugi minden csipegettünk kevés mogyorót na meg a vízivás az megy.Ebédre párolt káposzta pulyka hússal meg egy pohár tejföl(imádom).Délután elmentem egy reform élelmiszer kisboltba és rendeltem szójalisztet.Kiprobálok pár receptet Atkins komától ugyanis mindenhol a szójaliszt szerepel liszt gyanánt.Hála a guglinak utána olvastam de nem túl megnyugtató híreket kaptam eme ŐŐŐŐŐSI élelmiszer?-ről.Sebaj mert csóri származásom miatt egynéhány dolgot már megoldottam most jött a "méghogy nem tudok szójalisztet csinálni a szójakockákbó???"Szerencsére van egy cucc amit még nászajándékba kaptunk,Horst Fukkkks neves arannyal kirakott tv-shop os ismerős nevével fémjelezve.Ledaráltam a kockákat és mehet a mixerbe 1 dl-hez 1 kanál olaj,1,5 dl víz,2 tojás.Brrrrgrrrr a masszát mint a palacsintát kisütjük és kész is.NA akkor először is a színe sötét barna hmmm .az állaga inkább az amerikai filmekből jól ismert vastag tészta lett.Tetszik!Az íze már más tészta,értedd???tészta:D:D:Delőször fanyar de az ízlelőbimbóim amugy is jobbak mióta nem nyomom el a kenyérrel őket,hát egyre jobb.Kis lekvér és egész király.4 db jött ki a masszából,amit keveseltem meg a kisfiam is egyet megevett.Hát nosza újra indítok és még egy adag rendel.Hihetetlen de mire megsültek megettem ezt a 3-at és úgy jóllaktam hogy még.Most írás előtt 2,5 órávl ettem de még mindig tele vagyok.De nem a klasszikus ki kell gombolni a gatyát szinten hanem ahogy a 7.nap írtam kellemes érzés,nem felfújt .Szal elég de veszi a vizet.Már szomjas is vagyok.A fürdőben döbbenten látom újra régi ismerősöm:az állam!Heheeh csak nem lez akkora mint a Jáksónak bruhahahaha.Még egy akadály a borotvának.Ez van ezzel még elszántabb lettem,nem adom fel és küzdök a kilókkal.Lehet egy kis sport segítene.Lesz teke pénteken meglátom.

A bejegyzés trackback címe:

https://atkinsdieta.blog.hu/api/trackback/id/tr88951602

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása