atkinsattila 2009.02.26. 19:03

18.nap

Megmértem magam reggel és meglepődve és letörve vettem észre a tényt híztam 1 kilót!!87 vagyok,hogy is van ez hiszen alig ettem,koplaltam erre nehezebb vagyok mint 3 napja?Pedig becsszó még a hasizom gyakszikat is csináltam és úgy éreztem lejjebb ment a gyomrom.Ez van,szal reggeli 2 tojás valami felvágottal,a délelőtt elment viszont inni nem nagyon tudtam de nem hiányzott a víz.Délben kb. 20 cm kolbász egy camping sajttal az ebéd,menet közben.Hajtás és már itthol is vagyok.Ja a kocsiátment a műszakin juhééé!!!Itthol sülthús a menü tojáslevessel.Bekapok egy tojást,közben a káposztareszelő üzembe és készül a káposzta.Ma végre sikerült tök olyat ,mint a káposztástésztán amilen szokott lenni!!!!Persze édesítővel cukor helyett!2 szelet husival tálalva bőven elég.A desszert ma is elmarad meg a tea is ,mert elfogyott:(A szójalisztem miatt sem szólnak,mi lesz velem a hétvégén??Viszont rágyurok a hasizomlázra:)És ma is gyönyörködöm magamban a tükörben este mikor látom az ádámcsutkámat ujra:))))))

A bejegyzés trackback címe:

https://atkinsdieta.blog.hu/api/trackback/id/tr25968214

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása