atkinsattila 2009.03.02. 19:54

22.nap

Reggel nem mértem magam ,még várok.A reggeli egy különleges fogás volt, egy thai-konyhába is beillett volna.Láttam egyszer a Discovery-n a 100 napos tojást mikor ették nem volt valami gusztusos:)   nálunk csak 8 napos tojás volt:)))) De eltévesztettem a hűtőben.Estig észre sem vettem volna csak a drága feleségem megkérdezte hova tettem a tojást.Hehe .Jó poén.De vissza a naphoz délelőtt sikeresen levizsgáztam a tűzvédelmi vizsgán!!Kösz-kösz virágot az öltözőmbe!!Utána  irány a meló szokásos,Pista evett megint:)Ebéd :karfiol lengyelesen ami a következő:párolt karfiol leöntve tejszíne tejföllel és rajt BUZADARA!!!!Bakker de én ch szegény kaját kértem:)Sebaj úgyis kevés egy melósnak ,és már kocsiba is vágtam magam a cél:a lacikonyha.10 dkg kolbász után már máshogy láttam a világot.Délután mentem a reform étel üzletbe a szójalisztemért.Naná csak fél kilót hoztak.Gondolom ne hitték ,hogy ezért is elmegyek .A mai világban márcsak ilyenek az emberek.Alig vártam hazaérjek és a konyhát birtokba vegyem.Biztos ami biztos egy tányér töltött káposztát azért ettem előtte.A mai menü palacsinta.Hozzávalók,1/3 csésze szójaliszt,1/2 csésze víz,3 tojás,1 evk olaj.Összekeverjük és mehet is a palacsinta.Finom lett ,sokkal jobb,mint a múltkori szójakockából morzsolt-ból.Ez már igazi palacsinta volt amit bűntudat nélkül ettem meg!Na jó egy kicsit azért volt,a lekvár miatt.Ennyi tésztából kb 12 db közepes vastagságú 15 cm körüli átmérőjű palacsinta jön ki.Nem semmi egy adag ám!Ch tartalma csekély.Tehát a desszert megvolt ma,van még sok atkins tészta receptem amit ki fogok próbálni.De jó így lefeküdni:))))

A bejegyzés trackback címe:

https://atkinsdieta.blog.hu/api/trackback/id/tr22976072

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása