atkinsattila 2009.03.03. 20:41

23.nap

Azzal kezdeném amire álmomban sem gondoltam volna:a szója mellékhatásával.A pukikkal:))))Fűűűhúúúúú gyerekek egész este hehehe még jó ,hogy a szerelmem jó alvó mert kirakott volna biztos:))))De sebaj ma már nem viseli meg úg a gyomrom.Majd megszokom.Ja reggel nem mértem magam,gyors reggeli  egy pár bécsi virsli személyében aztán kávé és irány melózni.Délelőtt semmi ,ebédre töltött káposzta.Itthol spagetti van,de hát a tészta nem fekszik.Amugy annyira megszoktam a kenyér és tészta nélküliséget ,abszolut nem izgat ha nem ehetek.Elő a szója lisztemet!Jó magyar szokás szerint mixeljünk:csináltam palacsinta tésztát lásd:22.nap ,és agy kisebb jénaiba egy palacsinta,rá spagetti szósz.Aztán még 3* és a tetejére sajtot.Be a sütőbe és láss csodát finom lett.Ennyi elég is bőven mára már megkaptam a teámat is ,kösz béééébi!!!Irtam a havernak mikor kezdünk futni,de nem nagyon reagál:))))

A bejegyzés trackback címe:

https://atkinsdieta.blog.hu/api/trackback/id/tr38978297

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása