A gyerekeknek beigért dínókiállításra készült mindenki reggel.Na jó induljunk csak tankolok pályamatrica,a boltban energi drink és péksüti az útra vásárlás,olaj a gépbe,és már 13000-nél vagyok :)

A diétát még jobban kell tartanom,mert kicsit zoral lett a helyzet.90 kg megint.Lehet ez a gyári súlyom de legalább 5 kilót le kell adnom a formám miatt.Ezért hát a reggeli lecsó és egy pohár tej.Amivel a napi ch-m le is van tudva de hát ma szupi nap lesz vagy mi :)

Gondolkodtam és arra jutottam,másról is írok ide mert egy középkorú pasi küzdelmei a kilók ellen lehet nem annyira érdekes.(sőt)Tehát indulás és kb 130 km út után érkezés.A kapunál megkérdeztem néhány kifele tartó emberkét milyennek találták a dínókat mire elég elkeserítő dolgokat mondtak:drága a jegy,a kicsit hagyjuk kint mert nem értékeli majd,500 as még plusz akármit akarnak a gyerekek csinálni pl. interaktív terem stb.Na ha már itt vagyunk menjünk be,kis sorban állás és megvan a jegy.A vártnál kevesebben vannak hiszen azt gondoltam ha meghallja egy gyerek a dínó szót azonnal rohan :) Bennt királyság volt élethű állatok és sok szaurusz=Atika tátott szállyal nézte végig .A legutolsó teremben lehetőség "DÍNÓ LOVAGLÁS"ra ami jó móka volt.Elégedetten távoztunk és irány a város.Enni kéne,de mit?Hova is mehetne egy 4 tagú család ha nem a mekibe.De azért mentségemre legyen salátát ettem.Még egy hely várt minket amiről nem szóltam senkinek.A wikin kinéztem hol na a barátok közt mátyás tere és odavittem a drága szerelmemet,mint mekkába a zarándokokat :)

Mikor bekanyarodtunk az utcába és meglátta az épületet hát látni kellett volna.Szal egy két kép és gyerünk haza.

Ja még egy kanyar;jövőre bevezetik az idős autóknál az évenkénti vizsgát!Hát a jó édes a.....kat!!Azt hiszik azért tartok egy 18 évas tütüt mert oldtimer gyüjteményt akarok?Ez is lehet választási trükk  hiszen aki visszavonja ,tuti nyerő az ilyen csóresz autósoknál mint én :)

Mára ennyit ,a vacsi egyébként 2 szelet rántott hús +ubisali.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://atkinsdieta.blog.hu/api/trackback/id/tr431255304

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása