Reggel maxira kipihenve keltem és egy grillkolbi után rajtoltam a meló felé büszkén cipelve a szuper gold belépőm.Miután minden kollega kellően kifaggatott és megmutogattam a videókat amiket csináltam a futamon,be is indultunk.Ebéd tegnapról maradt szalámi és parika paradicsom.Meló után sietnem kellett mert ma volt a sógor meglepi partyja ahol én voltam a szakács ezért hát felpakoltuk a sütőt és a gázpalackot(aminek még lesz folytatása) "mert az nincs nekünk " szólt a sógornőnk.Nagy meglepődés ésöröm volt a rokonéknál mikor kiszálltunk a gyerekekkel,sztem jól sikerült a rafinéria.Terrmészetesen egyből előjött ott is a gázpalack,had ne mondjam mennyit vesződtem mire elkészítettem a mienket:))))))))Sütöttem jó pár szelet húst és virslit meg grill kolbikat.a feleségAztán siessünk haza mert ma ki kell pakolni a konyhát,reggel jön a burkoló.Drága kedves anyukával kiszortunk mindent hamar és már csak az a 3 nm csempe várt rám.De már fél 10 bazzer ,mindegy adtam neki  kb fél óra és hála a rutinomnak csak úgy pattogtak le a darabok.Mára ennyi.:) 

A bejegyzés trackback címe:

https://atkinsdieta.blog.hu/api/trackback/id/tr301272647

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása