Reggeli zuhany után nem voltam valami éhes,de félve a későbbi zabálástól ettem egy kis sonkát és paprikát.Csinálják a főutat ígyhát kb 5 km-es kerülővel mehettem melózni ahol kellemes meglepi várt:egy régóta nem hordott melósruhát próbáltam fel és hurrá sikerült felvenni,sőt nem is volt szűk sehol:)

Ebédre bevágtam egy chillis babot:)nyögtem is utána.Mire hazaértem a párom és a gyerekek már nem voltak itthol,tehát nekiestem a medencét kitakarítani és feltölteni,lenyirtam az árokban a füvet,lefestettem a polcot,lemostam a kocsit,kitakarítottam,ja és még elmentem a drágám ruhájáért amit a tesz veszen vett.Amúgy az ebéd griilezett husimusi és párolt zöldség volt.Ezuton is szeretnék köszönetet mondani neki a kajáért.

A bejegyzés trackback címe:

https://atkinsdieta.blog.hu/api/trackback/id/tr481282146

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása