atkinsattila 2009.02.15. 10:00

7.nap

Ha stílusos akarnék lenni akkor a "isten is pihent a 7. nap" jönne,de nem akarok.Reggel 86,7 kilóval indítottam ami jó sztem.Reggelire nincs idő rohanok begyújtani,utána meg a boltba és a kötelező vasárnapi kocsmalátogatás a barátomnál.Ejha nem is gondoltam az elfogyasztott forrócsoki ch tartalmára:(Sebaj vettem szója kockákat amikből megpróbálok valamit összeütni majd.Később írok.

Vagyok,kész az ebéd:párolt káposzta natúr csirkemellel,és valami fura szójakockából készült tejszínes hagymás,fokhagymás keveredés de nagyon jó ízü!Na és a tyúkhusleves előtte.Eddigi vízfogyasztás kb 1 liter,fura a főzés közben mintha elteltem volna,abszolute nem vagyok éhes.

Megvolt az ebéd,teleettem magam de nagyon kevés elég volt és most érzem először úgy magam ebéd után,hogy nem feszül a hasam nincs teltségérzet!De jól laktam.Este el kéne kezdeni a tornát,de niiiiincs kedvem pfffff ez a legnehezebb része az egésznek pedig csak neki kellene indulni:(

Megvolt az uzsi is ami az ebédmaradék volt annyi különbséggel,hogy egy szelet csokit is ettem nem bírtam ki(lehet ezzel elszurtam vagy kicsit lassítottam a tempón de halandók vagyunk:))A gyerekek előttem eszik a csokit,meg a sütit és a drágaságom bekiabál:eszel egy kis mogyorós csokit szivi?!Köszi szépen!!:DMég van a napból talán kibírom pedig olyan itt mintha a jancsi és juliskából a mézeskalács házban lennék és a hű párom készítené a lapátot amin majd berak a sütőbe.Húha mik jutnak eszembe ilyet csak teli gyomorral képzel az ember.Azért lehet felhúzom az órát éjfélre hátha alvajáró leszek  és betámadom a hűtőt .Vagy a kis szivem töm majd éjjel mert "nekem így is tetszel" :)

Cseszegeti a fantáziámat az eceteshal a hűtőben kitudja talán megérdeklődöm finoman :bébi lesz valami vagy ehetek hagymásat vacsira?Azt mondta mondjuk idegesebb lettem ezalatt az egy hét alatt,én nem tudom.

Nem ettem halat,inkább 2 nagy pohár víz és koncentrálok hátha valaki nem hagy aludni.Lehet ennek a hirtelen fogyásnak ilyen meglepő mellékhatása van,hogy a hormonháztartásom megőrült mert egyfolytában olyan vagyok:P.Ma esti zuhany után amig borotválkoztam láttam már nagyon látszik a fejemen a vékonyodás,meg az újjaimon.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://atkinsdieta.blog.hu/api/trackback/id/tr77943969

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása