atkinsattila 2009.02.17. 19:03

8. nap

Reggel maradt a tegnapi állás a mérlegen:(reggeli  óne aztán a szokásos egész délelőtti rohanás alig-alig ivással .Ebéd sonkába göngyölt csirkemell,zöldséggel és pár szem mogyoró.Hah kinntmelózunk a hó meg csak hull.A manusnál ch szegény energiaitalt kellett szlopálni 1 dl-ben 6 g ch:)Otthol az uzsi natur csirkemell sajttal leöntve.Ja  tegnap jöttek a sógorék  este és lett sütve csipsz,meg előkerültek a jóó cukros üdítők és a tapétaragasztós juice-k:)))fúúúú de nem szeretem amikor,mint a moharegerek rágcsálnak körülöttem.Hejha rájöttem a szomorú igaszságra:zavar ha eszenek körülöttem.De én nem vagyok éhes becsszó.Lehet ez valami olyasmi, mint amikor a cigiről szokik le valaki és hiányzik neki a mozdulat.Hát nekem is hiányzik:(Mondjuk atkins is ad tippet csipsz ügyben:bacon szalonnát hirtelen megpiritani és eltördelni!!Ez kész:)Ma is itt vannak a roknok ugyhogy megint tele minden szénhidráttal körülöttem.megállom és nem eszem de inkább hamar lefekszek és akkor nem bánt:D

A bejegyzés trackback címe:

https://atkinsdieta.blog.hu/api/trackback/id/tr88949151

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása