atkinsattila 2009.02.20. 19:05

12.nap

Eljött a nap,reggel ugyanaz minden kilóilag.Tojás kolbásszal a menü+kaffé.Délelőtt utaztam tehát semmi kaja se víz se semmi.Aztán  az ebéd:a várva várt köröm pörkölt!Anyósom kitett magáért, nagyon finom lett.Sajna a kenyeret nem tudtam kihagyni pedig tejföllel ettem:(2 szeletet betoltam.Aztán megmozgattuk magunkat leguritottunk vagy 60-at fejenként.Érzem is a lábaimat:)De annyira rosszul vagyok a sok pöritől,hogy még uzsonnát se eszek úgy döntöttem.Idézőjelben a sok mert egy jó tányérral ettem meg összesen de az összeszükült gyomornak azért ez is sok volt.Holnap pihizek semmi nehéz kaja.Ennyita mai napról le kell pihennem,kész vagyok de jóllakott!!!:DMegprobálok inni sokszor segített már két pohár víz csodákra képes.

A víz segített,jobban lettem és elszántam magam;hasizomgyakszik persze bemelegítés meg minden nélkül.„Killer” callanetics-módra az egyik gyakszi neve,a másik hasprés.Fúhe érzem kérem a pocimat pedig nem merültem bele nagyon:)

A bejegyzés trackback címe:

https://atkinsdieta.blog.hu/api/trackback/id/tr31955367

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása