atkinsattila 2009.02.25. 19:24

17.nap

Kezdem,reggel nem mértem magam majd holnap.Kicsit elaludtam mert este hmmmm hehehe végre teljesült álmom és egy gyönyörű harmincas nővel tölthettem pár felejthetetlen órát!!!Csodás volt!!De vissza a földre,szóval a reggelim 2 tojás:))) sonkával és sajttal amit az istennőm csinált!!Mellé kávé dukált.A délelőtt semmi extra azon kívül,hogy a Pista megint evett és evett és evett.Ebédre vaddisznópörkölt volt zöldséges noklival.Lelkiismeret furdalásom volt a nokedli miatt de az éhség a legjobb orvosság a lelki bajokra ,így hát adtam neki.De azért gyomoridegem lehetett mert hamar távozott is:D        Később vettem egy zacskó mogyorót és kb 5 dkg lett a jutalmam.Itthol nem is mondom de nem Atkins-barát étrend várt, hja hogy hamvazószerda van?Ha így folytatom az én hamvaimat kell elszórni:)))Tehát főznöm kell mert a szívem szerelme mindig ilyenkor eteti legkisebb csemeténket.DE MIT????Káposztát,jóó akkor indul a párolt káposzta fedőnevű akció.De menet közben váltok mikor meglátom a paradicsom konzervet és bele sonkát meg a parités kész a paradicsomos káposzta .Desszert nincs ma sem,este lesz torna és tea.Kivi vok fogytam-e.Az arcomon kezdenek látszani a pofacsontjaim,és a szíjamon ma kellett új lyukat csinálni!!Azért az se mellékes amikor leesett a műhelyben a kulcs és már előre féltem lehajolni,ennek ellenére mint a falusi leány a bucsuba úgy lehejoltam ,hogy majdnem lefejeltem a betont:)))))))))Ja és a fürdőben megjegyezte nejem "te fiatalodsz öcsém,egész jó pasi lettél" ennél szebbet nem is mondhatott volna egy nő:)És még a teámat is behozta.

A bejegyzés trackback címe:

https://atkinsdieta.blog.hu/api/trackback/id/tr96965913

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása