atkinsattila 2009.03.04. 19:25

24.nap

Hmmm.Nem mondhatnám ,hogy elégedett lennék.86 kilóval mérlegeltem reggel.Ez nulla fogyás.Semmi gáz de nem is híztam legalább.Reggeli egy atkins palacsinta megkenve spagetti szósszal,és némi reszelt sajt rá:)Milyen leleményes a magyar.Délelőtt Pista egy kisebb afrikai ország egy havi élelem készletét elfogyasztotta.Nem igaz és ő nemhízik pedig csak ch-t eszik.Ma éhes voltam délelőtt ,lehet a reggeli szósz miatt.De a víz csodákra képes és kibirtam délig.Az ebéd :pikánsszószos hús könnyű krumplipürével.Imádom a pürét.Itthol a tegnapit ismételtem kisebb adagban,és ennyi.Hiányzik a zöldség,csinálnom kell majd meg a futás is jó lenne már,de a haver irta majd hív:)Remélem nem felejt el.

A bejegyzés trackback címe:

https://atkinsdieta.blog.hu/api/trackback/id/tr2981652

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása