VÉGRE SIKERÜLT!!!!FUTOK,BICAJOZOK!!!!Ezt is megértük.A leadott kilókból 2 felugrott ismét de ez csak újabb lökést ad.Rászántam magam és a következő a program:bicajjal eltekerek a zéró pontra kb 3 km aztán lezárom és rajt,mehet a futás.Innen nagyjából 2 km oda és vissza a bicóig.Később lehet növelem a távot de az elején szerintem ez se rossz.Meg a fokozatosságról papol mindenki de mit nekem fokozat,jól be is durrantak  a vádlijaim:)))))))Tehát bármilyen hihetetlen már nagyon kellett a futás szabályosan hiányzott,és nagyon kellemes dolog az a fáradtság érzet utána ami van.Emlékeztet fiatalabb éveimre amikor a sport mindennapos volt.Csak aztán a nők,pia és bulik szépen gyorsan leváltották a napi 2 edzést.Itt csak egy probléma van,hogy a gyerekekkel eltölthető idő rovására megy az egész,de ezt a 3/4 órát kibírják néha.Na és a nej!!!Idézem:"nem kell futnod nekem igy is jó vagy"   egyem meg :)Ja a víz megy a ch marad és kicsit trehányabb lettem de azért figyelek az étkezésekre.

A bejegyzés trackback címe:

https://atkinsdieta.blog.hu/api/trackback/id/tr511025780

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása